Fai! tuvo na concentración escontra la cimera de la comisión d'emplegu de la UE n'Uviéu

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Fai! tuvo na concentración escontra la cimera de la comisión d'emplegu de la UE n'Uviéu

Mensaje  Asturies-Llibre el Mar Mar 23, 2010 9:24 pm

http://www.fai-asturies.org/principal.php?pag=lernot&id=118

La organización d'esquierda soberanista acudió al llamáu de la Corriente Sindical d'Izquierda, que xunto con otres organizaciones polítiques asturianes convocaren una movilización de rempuesta urxente énte la cellebración d'una comisión d'emplegu de la UE n'Asturies.

Fai! tuvo presente con una pancarta na que se lleia "El capitalismu ye siempre crisis", n'alusión a les consecuencies directes d'aplicación del modelu neolliberal dende'l so aniciu, nun pudiendo escaecer que lo que pa dalgunos países anguaño ye una quiebra económica, pa la mayor parte de la población del planeta bien implicando esplotación, esclavitú y represión.

La cimera de la UE n'Uviéu enllenó les cais de la capital de policía qu'identificó de contino a toles persones "sospechoses", centrándose n'estudiantes y persones de determinaes condiciones sociales, que pasaben cerca del Hotel Reconquista, torgando'l pasu a esa zona a munches d'elles, insultando y faltando al respetu de ciudadanes y ciudadanos de manera clasista.

A la fin, más d'un cientu de persones tuvieron presentes na movilización glayando consignes como "La Unión Europea esplota y bombardea" o "Asturies sálvase lluchando".








Asturies-Llibre

Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 08/03/2010

Volver arriba Ir abajo

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.