En solidaridá colos mineiros

Ir abajo

En solidaridá colos mineiros

Mensaje  Vantaiku el Miér Sep 22, 2010 2:54 pm

En solidaridá colos mineiros


Dende AGORA País Llionés, ante los conflictos de las últimas sumanas en redor a la minería del carbón, queremos espresar lu que vien arréu:

* Al respeutu del conflictu salarial, solidarizámonos colas familias mineiras y las súas distintas mididas de presión, refugando los intentos de criminalización de dalgunas d'ellas, daqué yá habitual aguañu cuando las xustas reclamaciones fadían a dalgún poderosu ou políticu veceiru.

* Al respeutu del conflictu patronal ya institucional, pidimos a las organizaciones sociales que nun se dexen abasnar polos sous xantaxes, estratexas y mididas contra'l nuesu país y las súas xentes, y que tengan la valentía pa criminalizar en público a los responsables y las súas organizaciones políticas y empresariales, demandando tamién l'apaición de los miles de millones concedíos en sovenciones pa un supuestu desendolcu económicu que nunca chega. Amás, como midida transitoria, reclamamos que las esplotaciones privadas pasen a manos públicas, yá que ye nidiu que se tán financiando dafeitu con dineiru público.

* Al respeutu del conflictu ecolóxicu, recordamos que'l País Llionés ye esportador del 85% de la enerxía que produz, y qu'hai abondas evidencias físicas y científicas pa concluyir que la minería del carbón d’aguañu yenos perxudicial y, poro, puédese prescindir d’ella.

* Al respeutu del conflictu social, reclamamos planes ya inversiones reales que dexen caltener la vida nos nuesos pueblos, reconvirtiendo los puestos de trabayu por outros más saludables y estables, frente a las prexubilaciones y amenorgamientos del sector mineiru aguañu.

http://www.nodo50.org/agora/?q=lli/en-solidarida-colos-mineiros
avatar
Vantaiku

Mensajes : 64
Fecha de inscripción : 22/03/2010
Localización : País Llionés

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.