Salvemos el xacimientu de Lancia

Ir abajo

Salvemos el xacimientu de Lancia

Mensaje  Vantaiku el Miér Sep 22, 2010 2:52 pm

Salvemos el xacimientu de Lancia

Queremos, por mediu d’esti comunicáu, facer públicu'l sofitu d’AGORA País Llionés a la campaña “Salvemos el xacimientu de Lancia”, que pretende, pente medias de la recoyida de firmas, premer a las Alministraciones Públicas pa que cumplan col que se supón el sou llabor, y torguen la destrucción de l'antigua gran ciudá ástur y romana, esviando'l trazáu previstu pa la futura autovía A-60.

Estas situaciones, onde las Alministraciones incumplen las súas propias lleis, son yá una constante nel País Llionés. Tras el maníu estribillu del supuestu progresu, suélse esconder una riestra d'intereses, non siempres ocultos, a los que nun-ys importa llevase lu que sía por delantre: sían bienes d'interés cultural, espacios naturales, pueblos ya inclusive valles enteiros.

Asina que, dende'l nuesu compromisu col desenvolvimientu sostenible, la cultura, el padremuñu llionés y el respetu a los nuesos antepasaos, animámosvos a implicavos nesti problema y a roblar en dalgún de los muitos puntos de recoyida de firmas.

http://www.nodo50.org/agora/?q=lli/salvemos-xacimientu-lancia

http://salvarlancia.blogspot.com/p/puntos-fijos-de-recogida-de-firmas.html
avatar
Vantaiku

Mensajes : 64
Fecha de inscripción : 22/03/2010
Localización : País Llionés

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.